Re: K7S5A + Karta TV

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 20:50:13 MET

Użytkownik "Spider" <spajder_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma moze taka konfiguracje ? szukam karty TV ktora bedzie mozna
> wlozyc do tej plyty i zeby byla odporna na zaklocenia, tj zebym nie
widzial
> czestotliwosci pracy plyty na ekranie.
Mam w tę płytę i wsadzoną w nią TV PIXELVIEW PLAY TV PRO z tunerem i przy
sygnale z kablówki zero zakłóceń. Sprawdzałem pod w2k i w98. Podobno na
www.a.pl mają jakąś wyprzedaż tych kart ? Jak dla mnie dobra.
Athlon 1200 i 256 DDR. Program od Borga.

--
Pozdrowienia
  kferro_at_idea.net.pl       http://www.apotel.republika.pl      ICQ#: