Notebook: Toshiba i uklad klawiatury

Autor: rafal9991_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Nov 2001 - 20:50:59 MET

Czesc,
Kolega ma notebooka Toshiba S1800-554, czy da sie w nim jakos poprawic
klawiature? tzn. jak ustawie w win98 uklad klawiatury polski programisty, to
niby wszystko jest ok, ale jakos przyciski na tej klawiaturze chyba nie wyszly
producentowi?! bo tam gdzie mam przycisk (klawisz) 2 to tez mam narysowany
cudzyslow '"', a jezeli nacisne SHIFT+2 to wyskakuje mi na ekranie malpa '@', a
jezeli nacisne SHIFT+' to wyskakuje mi cudzyslow '"', a na tym klawiszu mam
narysowana malpe '@', jest to troche namieszane, i przynajmniej na poczatku
jest to dosc denerwujace, bardzo mozliwe ze inne kombinacje klawiszy tez sa
jakos inaczej rozmieszczone wzgledem tego co pisze na tych klawiszach.

I tu moje pytanie, czy da sie to jakos przestawic, czy trzeba do tego sie
przyzwyczaic :( ?
Z gory dzieki