Odp: Dysk od Amigi do PC

Autor: Grzegorz Korbik (gpjk_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 20:37:35 MET

Użytkownik marco <usenet_at_marcoos.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Xns915FBBA85403UsenetMarcoos_at_127.0.0.1...
> kurgan zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Ciekawe zawsze mi sie wydawalo ze w amigach widzialem dyski IDE a w
topowych SCSI i jakos
> wygladaly taksamo jak wszystkie inne ;)
> --

Pewnie chodzi o dysk 2,5 '', do tego potrzebujesz przejściówki, do której
podłączysz i zasilanie i taśmę. Możesz to kupić na giełdzie albo poszukać w
komisach ze sprzętem komputerowym.
Pozdrawiam
Greg (były właściciel amigi)