Re: polaczenie kompow droga radiowa

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 18:41:22 MET

> Bardzo dobrze! Poczytamy, moze pakupimy?......... :-)
> --
Jakis czas temu sledzilem rynek wireless-LANu i ceny sa generalnie
podzielone na 2 grupy: rozwiazania low-endowe (tajwanskie, chinskie) to
koszt ok. 1k5 pln za jedna siecowke radiowa oraz ok. 2k5 za access ponita
(do polaczenia sieci kablowej z radiowa). Rozwiazania z gornej polki to
odpowiednio 2k oraz 3k. Sprawy breeze nie sprawdzalem dokladnie, bo ceny
byly jeszcze wyzsze 8-( standardowo WLAN dla predkosci 11Mbit/s ma zasieg do
150m w terenie otwartym (max. 400m dla 1Mbit/s w terenie otwartym). w
budynkach natomiast wartosci te wynosza odpowiednio 30m_at_11Mbit/s oraz
100m_at_1Mbit/s (dane dla sprzetu firmy ELSA, bo takie akurat uzywam).

pozdr.
CHOOCH