Re: Nie mogę ruszyć CDRW na płycie z RAID-em - pomocy

Autor: Paweł Kaczor (kaczor_p_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 18:38:08 MET

Mariusz Wojtukiewicz napisał(a):

>Mam straszny kłopot - zabrałem sie za montaż nagrywarki TEAC
>CDR-W54E do mojego kompa w pracy (płyta ABIT BE6-II z kontrolerem
>RAID) i tu niespodzianka: kiedy tylko próbuję otworzyć eksploratora
>lub uzyskać dostęp do nowego napędu dostaję niebieskim ekranem o
>błędzie krytycznym (wywołanie z scsi1hlp.vxd z odwołaniem do
>hpt3xxxx.vxd).

Mam podobny problem na Abit KT7-Raid z tą różnicą, że BLUESCREEN-a
serwowanego mam już przy starcie systemu. Stwierdziłem, że z jakiegoś,
niewyjaśnionego przeze mnie powodu, urządzeń takich jak CD-ROMy i
nagrywary nie mogę podłączać do kontrolera RAID.

 Jeśli jeszcze nie zwariowałeś,
	to znaczy że jesteś niedoinformowany