Re: może to śmieszne ale albo tego nie widze....

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 20 Nov 2001 - 18:06:05 MET

| i szybko zmieniać rozdzielczosć obrazu wyświetlanego przez karte graficzna
| :(
|
| NTG
| pl.comp.os.ms-windows.win9x
| Weronika

dobra mądrale, spytam inaczej:

moja karta graficzna (Gf2 Titanium) nie obsługuje ( ;))) innych rozdzielczości niż 1024x768 - jak mogę to _łatwo_ i _szybko_ zmienic, nie wchodząc do właściwosći ekranu???

p.s. mój konfig to d800, 512 ram, msi k7t turbo le, monitor samsung 753dfx. całosć chodzi pod windows XP