problem z pamiecia

Autor: Metto (metto_at_astercity.net)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 17:58:41 MET

Czy w komputerze (nie moim, wiec nie wiem jaka plyta, wiem tylko, ze to
pentium mmx166) moga dzialac jednoczesnie dwa rodzaje kosci pamieci, tzn.
sdram 128 mega w jednej kosci i stare, nawet nie wiem jak sie nazywaly
(takie mniejsze) o kosciach 32,32,8,8.
Razem nie chca dzialac, komp pokazuje caly czas 80 Mb, czyli nie widzi tej
nowej 128 Mb. W momencie wyjecia starych wszytskich, nowe 128 mega widzi jak
32 tylko :)
Nie znam sie na tym dobrze, wiec nie wiem czemu tak jest.
Dodam, ze jest tylko jedno gniazdo na "nowe kosci".
Da sie cos zrobic zeby wszystkie dzialaly razem?
Z gory dzieki za odpowiedz.

--
Pozdrawiam
Michal