Nowy komputer

Autor: Mateusz Kuziora (mateuszk_at_NOSPAMeranet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 12:47:19 MET

Witam

Sprawa jest prosta. Chcę sobie złożyć/kupić komputer. mam do Was pytanie,
jako że napewno znacie się lepiej niz ja....

Co kupić? Interesuje mnie coś klasy PIV, jakaś szybka płyta główna do tego,
bardzo dobra karta grafiki, karta muzyczna, odtwarzacz DVD, dysk twardy
itd... Możecie mi cos poradzić..? Jaką konkretną płytę kupić, jaką pamięć,
jaką grafikę... chcę wydać w granicach 4000zł.

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Mateusz