Re: gf2mx32 + win2k

Autor: syfon (syfon_at_kosmos.kn.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 12:13:53 MET

Raffa wrote:

> Użytkownik syfon <syfon_at_kosmos.kn.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3BF8FD5C.1EB391D2_at_kosmos.kn.pl...

> HZTool miedzy innymi albo rozbudowane stery i z poziomu wlasciwosci ???
Wlasnie o to idzie, ze z poziomu wlasciwosci moge zmieniac tylko
aktualna rozdzielczosc... w win9x/me w detonatorach jest dodatkowy
programik, ktory pozwala na zmiane w innych rozdzielczosciach, choc nie
wiem czy to dobrze dziala, bo nie mialem okazji tego przetestowac.
Jeszcze niedawno mialem stara karte matroxa: g200 i bardzo mi sie
podobal soft do tej karty. Mozna bylo np. ustawic sobie wirtualna siatke
na pulpicie wzgledem ktorej byly szeregowane ikony (nie mozna sobie
stawiac gdzie badz tylko zawsze do siatki) czego cholernie mi brakuje.
Nie wiesz moze czy jest jakis soft do mojej karty, ktory oferowalby cos
takiego. Nie wspomne juz o mozliwosci sterowania czestotliwoscia co
1Hz... (chyba troche robilo sie NTG...)

syfon