Re: 3 pytania :

Autor: ThestinY (thestiny_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 10:12:57 MET

nie wrozki tylo ludzie znajacy sie na temacie, qtrym nie trzeba WSZYSTKIEGO
pisac bo pewne sprawy sa oczywiste.

co do odblokowania mnoznika to cos mi sie wydaje ze w tym przypadq to raczej
ja wiem wiecej na ten temat niz Ty... AMD 1,4 ma fabrycznie odblokowany
mnoznik, dlatego go qpilem

a po co mi go podkrecac bez HDD... on wstaje na 1610 ale dochodzi do ekranu
startowego windy i klops... nie jest to wina chlodzenia (thermaltake Volcano
6CU temp 45C) ani ramu (ustawienia normal/safe i kosc kingstona ustawiona na
max 140 (napiecie 2,8V) przy zabawie z samym mnoznikiem dochodzi do tej
granicy 1550/1570 i dalej nie da rady..., obojetne czy podniose napiecie
proca czy nie....

--
The$tinY
Matrix wykonal niepoprawna operacje