Re: wydajnosc pojemnikow z tuszem

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 10:13:12 MET

> Chyba jednak ktos zle liczy, bo na jednej kartce A4 zmieszcza sie 4
zdjecia
> 10x13, wiec wychodzi okolo 25, a nie 50 :)
>
> Pozdro
> Grisza

nie sprawdzalem jeszcze ale 930 ma spory margines na dole i chyba da rade
dora 3 fotki wsadzic

tak czy siak z photoret nie da rady nawet tych 30-35 szt. sadze. Bez foto
jest to prawdopodobne.
Na tuszu ktory przyszedl z drukarka udalo mi sie zrobic chyba z 10 A4 ale to
bylo chyba pol z tych 19ml orginalnego tuszu. Bez foto moge przystac na
okolice 30 moze i 40 A4

mosciak