Re: Epox 8KHA+ i problem z (re)bootami

Autor: Bogdan Stepien (bogdan_stepien_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 09:05:49 MET

"RobaQ" <Robaq_at_poland.com> wrote in message news:<9takme$oiq$1_at_news.tpi.pl>...

> JO!
> Mam taka sama sytuacje!
> EpoxKHA+ biosiq 10/17/2001
> atlon xp1600+
> i tak dalej...
> jaq rozwiazesz ta ciekawostke to mozesz cos napisac :))
> Rob

Heja,

Dzwonilem wczoraj do sklepu i okazuje sie, ze problem jest znany.
Podobno ma z tym problem wiekszosc plyt na KT266A, gosc wymienil
epoxa, msi, ecs. Powiedzal, ze umowili sie dzis z dystrybutorem
na rozmowe w tej sprawie. Bede dzis dzwonil, zeby sie dowiedziec
czy udalo im sie jakos to rozwiazac, czy tez trzeba bedzie
reklamowac ta fajna plytke.

Podejrzewali tez, ze napiecia chwilowe z zasilaczy moga byc zle.
Jak sie cos wyjasni to napisze.

BS