Re: temperatura XP

Autor: Chooch (chooch_at_2com.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 08:15:29 MET

> Ile stopni powinien miec procesor (w moim przypadku Athlon XP 1500), zeby
> go nie bolalo? :)
> U mnie waha sie to od czterdziestu-kilku do piecdziesieciu-kilku.
> Potrzebuje dodatkowego wiatraka do obudowy czy wszystko jest oke?

Ja na starym Athlonie 600MHz mam srednio kolo 60 st. i od dwoch lat
wszystko jest OK, wiec raczej bym sie nie martwil.
A skoro mowa o temperaturze produktow AMD, to ostatnio przytrafil mi sie
taki przypadek: komp, ktory chodzil non-stop przez prawie miesiac stracil
witraczek (zatarlo mu sie smiglo). No wiec Athlon 1.4 GHz bez wentylatora
dziala ponizej 1 minuty - pozniej wyparowuje i koniec...

pozdr.
CHOOCH