Re: Modem Zoltrix Sagitta.

Autor: Weronika (weronika_m_at_tenbit.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 23:27:07 MET

> Witam!
> Modem Zoltrix Sagitta 56K na kompie mojego kuzyna (Duron 600 Mhz -
> podkręcony, ale nie pamiętam na ile, RAM 256 MB, OS Windows ME)
> przy każdym połączeniu z internetem transfer wynosi 14400 b/s (nigdy
> więcej ani mniej). Pytanie - co jest przyczyną tak mizernego transferu?
> Czy jeste to wina Tepsy, modemu (próbowałem instalować nowsze stery (te
> ze strony Megabajtu), ale nic z tego nie wyszło), czy może Windy ME.
> Pozdrawiam
> Capricornus

Na jego lini moze byc zainstalowany tzw PCM (PCM - pulse - code modulation).
Jest to urzadzenie dzieki ktoremu z jednej lini telefonicznej kozysta wielu
abonentow. Telekomunikacja ma obowiazek usunac to urzadzenie na zyczenie
klijenta i dostarczyc pelnowartosciawa linie telefoniczna jesli tylko jest
to mozliwe.
(podkreslam slowa: jesli tylko jest to mozliwe) w praktyce trudno zmusic TP
s.a.
do poprawy jakosci lini.
To jedna z mozliwych przyczyn spowolnienia linii.
Pozdrawiam Weronika