Re: Problem z ECS K7S5A i SB Live! - kakofonia i zwis

Autor: Rudekolek (rudekolek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 22:38:13 MET

Witam
Ostatnio złożyłem komp na tym ECSie no i miałem taki sam problem.
Monitor się uruchamiał ale obrazu nie było, czarna otchłań.
Zresetowałem BIOS ustawiłem wszystko i wszystko ruszyło bez problemu.
Doszły mnie słuchy że w tych ECS to normalka.Pocieszające jest to że dzieje
się tak raz a potem działa bez problemów bez pytań dlaczego to magiczny
mainbord.
Teraz mam problem z modemem w innym kompie ale z tą samą płytą.
Pozdrawiam
Rudekolek