Re: COREL DRAW 3.0 /klopoty z instalacja

Autor: Michal (pro1_hejtoja_at_pro1.promail.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 22:56:32 MET

> Sorki, czy mozesz mi to opisac bardziej lopatologicznie ??? "Subst" mi cos
> mowi - to chyba cos z wirtualnym dyskiem. Jezu - ja sie tym bawilem kilka
> lat temu... :((( Z czym to sie je ???

Robisz katalog "Jakistam" ladujesz do niego "plik" tak duzy zeby starczylo na Corela.
Nastepnie robisz "dysk" z tego katalogu: subst x: c:\jakistam , teraz skasuj "plik" na
x:\jakistam i probuj na to miejsce zainstalowac Corela. Jak pojdzie to przenies na
prawdziwego twardziela i popraw co potrzeba w c:\windows\corel.ini