Problerm z instalowaniem progr. z cd

Autor: Far_at_oN
Data: Mon 19 Nov 2001 - 20:42:00 MET

Ostatnio pojawił mi się dziwny problem... przy próbie instalowania
jakiegokolwiek programu z CD pojawia mi się błąd, ponieważ komp. za wszelką
cenę instalacji próbuje dokonać na dysku cd (może nie całej instalacji, ale
na pewno przynajmniej pliki tymczasowe). Póki co wyjściem jest kopiowanie
plików instalacyjnych na HDD i dopiero wtedy odpalanie instalki, ale nie
chce mi się np. całego pakietu Office przegrywać na dysk! (oczywiście jako
lokalizację docelową podaję miejsce na twardzielu). Reinstalka Windowsa (Me)
pomogła, ale tylko na dwa dni :-/.
Wydaje mi się, że mój komp. uważa któregoś z cd-ków za "zapisywalny" (mam
dwa: LG CD-ROM (CRD-8482B)i LG-RW (CED_8080B).