Seagate - jak długą gwarancję dają na dyski?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 20:20:44 MET

Wpadł w moje ręce uszkodzony dysk Medalist 4321
z oznaczeniem kodowym daty produkcji 9924 co jak
się domyślam mówi, że dysk został wyporodukowany
w 24 tygodniu 1999 roku...
Wstukując jego serial number na stronce Seagate
dowiedziałem się jednak, że dysk ten już jest
po gwarancji... Jestem trochę zaskoczony, bo mi
się wydawało, że trzyletnia gwarancja do jakiej
przyzwyczaił mnie Western Digital którego wiernie
używam od nastu już lat jest powszechnością...
A tu taka niespodzianka. Jaką długą więc gwarancję
mają dyski twarde od Seagate?