Re: Znowu modem:(

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 18:36:56 MET

Użytkownik "GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Eeee...;)

No widzisz, to od razu zrozumialem;)) I zgadzam sie z Twoim pogladem;))

> Nie masz przypadkiem jakiegoś konfliktu przerwań czy wyłączonego portu?

Hmm, ale UPS mi dziala na tym porcie, a dzialalby gdyby port byl wylaczony?
A jesli jest wylaczony, to jak to sprawdzic i jak go wlaczyc?
Natomiast co do przerwan, to wyglada to tak:

0 Czasomierz systemowy
1 Klawiatura standardowa (101/102 klawisze) lub Microsoft Natural Keyboard
2 Programowalny kontroler przerwań
3 Port komunikacyjny (COM2)
4 Port komunikacyjny (COM1)
5 3D Prophet II MX
5 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
6 Standardowy kontroler stacji dyskietek
7 Port drukarki ECP (LPT1)
8 Zegar czasu rzeczywistego - system CMOS
9 HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller
9 Kontroler AMD PCI SCSI
9 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
10 Conexant PCI Modem Enumerator
10 YAMAHA DS-XG PCI Audio CODEC (WDM)
10 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
11 Uniwersalny kontroler hosta typu PCI do USB VIA Tech 3038
11 Uniwersalny kontroler hosta typu PCI do USB VIA Tech 3038
11 ACPI IRQ Holder for PCI IRQ Steering
12 SCI IRQ używany przez magistralę ACPI
13 Procesor numeryczny
14 Primary IDE controller (dual fifo)
14 VIA Bus Master PCI IDE Controller
15 Secondary IDE controller (dual fifo)
15 VIA Bus Master PCI IDE Controller
O to Ci chodzilo? Od razu zaznaczam, ze konfliktow brak, a modem jest
sprawny.

--
Pozdrawiam,
Jeremi