Re: has³o

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 18:09:59 MET

 zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Jak za³o¿yæ has³o w kompie aby nikt (oprócz mnie oczywi¶cie) nie
> móg³ go uruchomiæ? Czy to trzeba zrobiæ jeszcze na poziomie Biosu?

 Rozwiazanie proste: W biosie ustawic haslo i ochrone na "system" a nie tylko na "bios"
 Tylko ze jest proste do obejscia - wiadomo wyciagnac bateryjke wystarczy.

 Jesli Ci zalezy na bezpieczenstwie to taka smieszna firma na O... w Szczecinie z ktora mam
 czasem do czynienia ;))) robi takie jeszcze smieszniejsze cos co sie Ident zowie. Taki maly
 czytnik do ktorego wkladasz "pastylke" i wpuszcza sie do komputera. Wiecej informacji bylo chyba
 pod www.ident.pl

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--