Re: Kupiłem Athlona XP 1600+... czyli jak zdradziłem Intela :-)

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 17:52:09 MET

> ... wreszcie przełamałem swoją wieloletnią miłość do Intela
> i kupiłem dziecko AMD - Athlona XP 1600+ i płytę z KT266A.
> Oto moja konfiguracja (i dla porównania ceny jakie dałem
> na giełdzie komputerowej w USA w okolicy południa Chicago):
>
> Athlon XP 1600+ Retail-box $140
> MSI KT7266 Pro2 $125
> (płyta w wersji podstawowej bez USB 2 ani RAID)
> 256 MB DDR (PC2100) $43
> WD400BB (40GB/7200) $70
> (odkupiony od kogoś parę dni temu, cena niska bo "nie był nowy")
> Do cen doliczyć należy ~7% podatku (tzw. sales tax).

mam identycznego tylko ze bez dysku (mialem juz IBM 40/5400)

> Do tego zestawu na razie przełożyłem "starą" kartę ze
> "starego" komputera PIII mianowicie Asusa 7700 (GForce2 GTS)
> i zastanawiam się co by pasowało do mego Athlona szybkością...
> Proszę o propozycje - w umiarkowanej cenie :-))

moze gf3 ti 300? albo 500, ja siedze na GF1 256 SDR:)

> Dysk ma na sobie przekopiowane ze starego WD 13G (ze starego

radze zrobic pelen reinstal systemu, pomoaga na wydajnosc, nie wiem dlaczego
ale windowsy nie lubia przejscia z bx'ow i innych ineli na via

> Wynikami pochwalę się na grupie, więc proszę osoby mające podobny
> sprzęt o rzucenie na grupę swoich osiągnięć... :-)

wazne w czym si mamy zmierzyc:)
rzuc okiem na www.max3d.pl i tam ogladnij wyniki w dziale benchmark, dzial
nie zostal jeszcze zaktualizowany, ale wydajnosc (w 3dsmax) podkreconego
(FSB 143 a nie 133) athlona XP 1600+ jest porownywalna do dual PIII 1.33
GHz, jak na razie nie ma testow z przekreconym mnoznikiem (oprocz
tomshardware)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl