Re: temp i napiecie Athlona 900 MHz

Autor: Marcin Platek (platek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 17:01:20 MET

In article <Xns915E993B36F65misiek20012compl_at_213.25.200.9>, misiek2001@
2com.pl says...
> Witam,
> Kumpel nabyl droga kupna ww procek i jest z nim maly problemik. Wg mnie
> zbyt mocno sie grzeje i ma za wysokie napięcie.
> Płyta SOLTEK SL-75KAV
>
> w biosie i ViaHM temp 56-59 stopni C
> w biosie napięcie 1.78 V
> w ViaHM napięcie 1.85
>
> ustawienia napięć auto, bez podkrecania
>

> Pozdrawiam
> Misiek

mam taka plyte tyle ze z Athlonem 1200 (266) i napiecie w biosie mozesz
sobie przestawic, ja tak zrobilem i chodzi bez problemow na 1.65
Wierzyl bym raczej ViaHM bo cos z tym napieciem jest pokrecone a co do
temperatury to ja mam 54-63 stopni wiesza sie przy 75 bo jeden raz
zdazylo mi sie sprawdzic ;)
Te 63 to przy pakowaniu divx'ow przez 18 godzin
Zobacz czy masz w pudle wystarczajaca przestrzen, dodaj wiatrak z przodu
obudowy lub/i zmien wentylator na procesorze.
Ja testowalem 3 jakis tytan (podobno super ale mialem 70 C), Volcano II
niezly byl ale glosny oraz jakis tytan :) tyle ze inny z ogromnym
smiglem (2500 obrotow) i jeszcze wiekszym radiatorem (dziala cicho i
skutecznie)

marcin