Re: Jaka drukarka atramentowa do ok. 500zł?

Autor: Silicon (pornia_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 15:47:14 MET

> Co wybrać? Pod uwagę biorę canona s400, s450, epsona c60, lub hp 940.
> Osobiście skłaniam się do canona s450 - ma najwięcej możliwości (6
> wkładów na raz) i najtańszy atrament. Do tej pory używałem canona bjc250
> (oddałem rodzinie) i byłem zadowolony.

dołączam się do pytania.
Ja myśle o Lexmarku Z33 lub Z53. Wygrały one z HP 9xx, poniewaz maja
sterowniki pod Linuksa. Moze znajdzie się ktoś kto ma doswiadczenie w tym
wzgledzie. Interesuje mnie:
czy da się ładować zużyte pojemniki jak w HP?
czy ktoś uzywał ich pod Linuksem i jakie ma spostrzezenia?
czy serwis jest ok.?

Rafal