Re: wydruk zeskanowanego zdjęcia

Autor: AuKo (au_koz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 14:40:53 MET

Witam serdecznie.
Bardzo dziekuje za pomoc. Myslałam że taka kalibracja miedzy monitorem ,
skanerem i drukarką przebiega automatycznie.Skoro tak nie jest to czeka mnie
żmudna praca porównywania wydruku z monitorem. Jesli dobrze kombinuje ,to
musze w monitorze ustawic (przyciskami na obudowie, albo we własciwosciach)
takie kolory zeby zdjecie w programie graficznym wygladało jak na
wydruku(czyli zle) ,zeby potem mozna było poprawic zdjecie w programie.Jesli
sie myle to wyprowadzcie mnie z bledu, prosze.
Aurelia