Modem Motorola SM56PCI

Autor: Andrzej (rejcher_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 13:32:44 MET

Witam ,
próbuje zainstalować ten modem i niby wszystko jest ok.Komp go widzi ,
diagnostyka w porządku . Ale gdy chcę się połączyć , to mogę to tylko zrobić
zdejmując słuchawkę z widełek . I to obojętnie czy mam telefon właczony do
modemu , czy działa poza modemem .Bez zdjęcia słuchawki tylko zaczyna lączyć
i przerywa z komunikatem o niemożności porozumienia się . Ki diabeł ?W tym
samym kompie (Cel 300A, płyta PC Chips 100)stary Zoltrix 33.6 ISA działa bez
problemu . Proszę o pomoc ,Pozdrawiam .Andrzej