Re: Stary duron w starciu z nowym athlonem XP (krotki tescik)

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 11:42:21 MET

III X-RAV III napisał(a):

> Szfagier kupil sobie nowy komputer wiec nie omieszkalem go porownac do
> mojego
> malenstwa.
> Test standardowy 3dMark 2001.
>
> XP ATHLON 1,5 GF2MX 166/175 (niepodkrecany to chyba tyle), HDD Baracuda III,
> 256 DDR RAM CL2, plyta MICROSTAR na VIA KT266A bodajze, SB LIVE.
>
> Wynik 2160 pkt.
>
> Moj duronik jeden z pierwszych juz z rok ma :).
>
> Duron 600_at_900, GF2MX 205/205, 256 DIMM CL3, HDD Baracuda IV 40 GB+ IBM 13,5,
> ABIT KT7 VIA KT133, SB LIVE.
>
> Wynik 2440 pkt.

> [...]

przeciez to jest test kart graficznych (i to kiepski bo na innych
platformach) a nie procesora! :)))
chcesz to dla porownania dam Ci wynik mojego Durona 800 - 3410 pkt ;))))
Mysle ze ktos podesle Ci rowniez test slabszej jednostki za to
zaopatrzonej w GF3 albo p4 2GHz i powiedzmy jakas karta graf do biura
:))) To dopiero beda ciekawe wyniki :))))

Porada: Przetestuj kompy SiSoft Sandra 2001(te) wtedy winiki beda
chociaz odrobine sensowne :) Twoj test dowodzi, ze ten komputer ma nie
optymalnie dobrane podzespoly (oczywiscie pod katem gier). Jezeli sie
kupuje jeden z najszybszych procesorow dostepntch na rynku i laczy sie
to z srednia karta graficzna (albo nawet bedaca obecnie ponizej
przecietnej) to wynik jest taki a nie inny :(

Pozdrawiam Yablon