dwie kuzyczne

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 10:44:06 MET

mam takie pytanko - mam stary komp P133 (RAM' moze byc 64MB)
i chodzi mi o to czy mozna włożyć do tego 2 karty muz
mam Vortex'a 1 PCI, FM 801 PCI i OPti na ISa
chciałbym włożyć jakies dwie karty razym i czy to pójdzie ????
a i jeszcze jedno jest moze soft np. WinAMP czy cośinnego c oobsłuży mi te
dwa wyjścia np. jeden WinAMP wysyła do jednej karty a drugi odpalony
program do innej !!

chodzi o tani sprzet do obsługi nagłośnienia np. imprezy sylwestrowej (z
możliwością podsłuchywania utworów (z drugiej karty na słuchawkach)