Re: dlaczego mi flop nie dziala?

Autor: RafalM (Rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 10:09:31 MET

Witam

Ja kupilem 3 nowe napedy a sprawa siedziala w systemie, po
przeinstalowaniu okazalo sie ze chodzi jak burza a powodem tego byla
karta dzwikowa ktora ustawiala sobie przerwania jak chciala.

Pozdrowienia RafalM

Sprawdz czy nie ma przerwan zdublowanych, jezeli uzywasz usb to sprawdz
szczegolnie to jezeli nie uzywasz usb to wylacz je.