Re: zwisy kompa

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 08:24:44 MET

a wszystkie patche poinstalowane ???
win95 nie obsługuje AGP i wielu wielu innych rzeczy !!
nie wiem czy ta płyta ma stery pod Win95 odnośnie USB, UDMA nie mówiąc o
sterach do kontorlerów !! poczytaj info z płytki ze starami odnośnie
instalacji pod w95 !!!!

Użytkownik Jacek Marcinkowski <jotem3_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ta96i$hhs$1_at_news.tpi.pl...