Re: Dosypanie tonera ...

Autor: Lesher (lesher_at_skrzynka.plNOSPAM1)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 08:08:14 MET

Hej,

> HP 5P ma najwyrazniej inna konstrukcje - brak srubki, za to sa jakies
zatrzaski.
Sam nie mialem do czynienia, ale wiem na 100% ze tez sie da rozkrecic.

> Po omacku nie da rady.
Mysle, ze predzej czy pózniej dojdziesz jak to nalezy zrobic.

> Ale skoro mówisz o dwukrotnym dosypywaniu, to dlaczego nie wyciac
> (czy wypalic - jak w zbiorniczkach do atramentówek) dziurki i jakims
lejkiem,
> czysto, nie wsypac proszku? Chyba mniejsza ingerencja niz to co opisales.
1. musialbys to tak zrobic zeby opilki nie dostaly sie do srodka.
2. musialbys to pózniej tak zakleic zeby nic sie do srodka nie dostalo
3. Jezeli caly "system" rozszelnilby sie - to masz ladna demolke w drukarce.
4. tak zrobisz tylko raz - po 2 wymianie oprócz dosypania toneru nalezy
opróznic zbiornik nadmiarowy (tzw. smietnik)

Pozdr.
Lesher