Re: CD-RW Samsung SW216B

Autor: tecnick (kwiacio_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 23:54:19 MET

Użytkownik "tr0tyl" <tr0tyl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "soulie" <silent_enigma_at_wp.pl> wrote in message

mam ja od miesiaca i tez mi kilka plyt skopala, dokladnie markowe
tdk(wyskakiwal "medium error" chociaz nagrywanie odbywalo sie na predkosci z
jaka te plytki byly certyfikowane lub nizszej) a tanie esperanzy i no name
wypala bez problemow na 16x. Inna sprawa to soft na ktorym nagrywasz, na
starych wersjach clonecd podczas nagrywania bufor szalal od 30-100% i
niekiedy kopala, po instalce clonecd >3.0.5.1 problem zniknal. mysle ze wina
lezy po stronie technologii "justspeed" ktora ogranicza predkosc nagrywania
na podstawie wlozonego nosnika (w nero 5.5 bo mozna ja wylaczyc). Podobno na
nagrywarkach z biosem bs02 takie problemy nie wystepowaly. Polecam recenzje
na www.cdrinfo.pl. A tak przy okazji gdyby ktos mial taki bios(bs02) choc
jest to malo prawdopodobne to mam prosbe o zrzutke na priva.

3mano.