problem z nagrywaniem w WinOnCd 3.8

Autor: Kasia S. (kasjopeas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 23:18:53 MET

Witam!
Nie wiem czy piszę pod adres właściwej grupy - może poradzisz mi pod jaki
więc powinnam?
Mój problem wygląda następująco:
nie wiem co należy zrobić, aby dograć do niezamnkniętej płyty kolejne dane
funkcją CD-ROM ISO 9660/Joliet w programie WinOnCd3.8 tak, aby nie znikały
poprzednie dane nagrane na płycie i jak je odzyskać? Czy jest to w ogóle
możliwe? Wiem, że używając funkcji Dodaj sesję, będzie w porządku ( teraz
już w ten sposób dogrywam), ale w związku z tym, że poprzednio błędnie
dogrywałam, nie mobę dostać się do danych ukrytych na płycie (rozmiar
wskazuje, że jest ich więcej niż to, co mogę odczytać).
Bardzo proszę Cię o pomoc i o podanie mi adresów list, w których mogę szukać
rowiązania moich problemów komputerowych.
Wielkie dzięki!
PEJA