Re: temperatury

Autor: tomson1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Nov 2001 - 22:58:07 MET

> Czesc
> Mam sobie taki zestaw:
> plyta Shuttle AK12,
> procek Athlon TB 1400 Mhz/ 266 Mhz
> cooler Titan TTC-D5TB
> reszta nie istotna.
> Jestem ciekawy jakie inni maja temp. na podobnym zestawie.
> Moje to:
> 27-29 stopni przy normalnej pracy, czyli Word i takie tam (czasami po
> dluzszym czasie nieuzywania spada do 23 stopni), a podczas 100% uzycia
> procesora rosnie do 48 stopni.
moj zestaw to:
duron 700MHz,
plyta morther board k (cos tam cos tam)

ale temp. to w normalnej pracy, nawet bez worda: 38`C, a czasem szaleje do 47`c.
wiatrak jakies 2 miechy temu byl wymianiany, poniewaz wczesniej byla usterka
zasilacza, ktory podawal za duze napiecie, w wyniku czego zostal uszkodzony
dysk twardy. zasilacz nowy, wiatrak nowy, ale cos ostatnio temp. nie taka.

aha, czy to normalne, aby dysk twardy byl bardzo cieply?? (dysk tez nowy, po
wymianie) seagate baracuda III

bardzo prosze o dane, jakie u was jest napiecie np. CPU

POZDRAWIAM