Re: Tryb Suspend, a czas systemowy

Autor: rysieks_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Nov 2001 - 22:37:16 MET

> Hi,

> System operacyjny musi obsługiwać APM i wtedy po przebudzeniu
> aktualizuje swój zegar według RTC. Jest to mechanizm całkowicie
> niesprzętowy.
>
> Jeśli masz Windows NT, to nie używaj po prostu usypiania bo
> system tego nie obsługuje w ogóle.

Dzięki. Niestety używam właśnie Windows NT niestety.
Męczy mnie tylko jedno.
w ciągu jakichś 10 min od obudzenia system
jednak przyjmuje czas rzeczywisy.
Jężeli jednak wtedy jestem połączony z internetem
to zwala mi połączenie
Zauważyłem to oststnio.
Ciekawe w związku z tym co napisałeś.

Jednakże serdeczne dzięki za informację
że obudzenie nie zawsze jest właściwe z czasem rzeczywistym,
i że to nie padnięta płyata.

A może ktoś wie jak zmienić ustawinia aby NT wiedział
że jest budzony i ustawiał sobie czas - bo jednak po czasie sobie ustawia ?

Co zrobić żeby ustawił sobie natychmiast po przebudzeniu ?
Może jakiś wpis do rejestru ?

pozdrawiam
Rysiek.