Abit Be6-II i dyski powyzej 32GB.

Autor: Artur Frydel (frydel_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 21:28:00 MET

Witam.

Przymierzam sie do kupna nowego dysku, no i mam pare watpliwosci:)

Czy Abit BE6-II poradzi sobie z dyskami pow 32GB?? Mam najnowszego
(chyba) biosa XU, ale nie uzywam Htp 366, tylko jade na zwyklym
UDMA33. A dyszczki mam 20GB IBM i 13GB Qantuma.

Po przejrzeniu 6500 postow z peceta (tyle na news.onet.pl bylo
dostepne:) doszedlem do wniosku, ze najlepszy bedzie Maxtor Diamond
Max Plus, lub Seagate BIV. Najwazniejsze to aby dysk byl cichy, a
potem dopiero liczy sie wydajnosc.

Co wybrac? Czy warto kupic dysk w sklepie wysylkowym, np. w
komputroniku?

--
Bzyk