głośniki 2+1 klasy FPS1500

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 19:11:22 MET

Mam głośniki FPS1500 i jestem zadowolony z jakości dźwięku. Czy da się kupić
głośniki podobnej klasy, ale 2+1 ? Oczywiście muszą być tańsze. Nie muszą być
też tak głośne, chodzi mi raczej o to, by nie szumiały i nie trzęsły się na
basach (jak zachowuje się niedrewniany subwoofer?). Możecie coś polecić?

--
Feel the magic
Feel it dancing in the air