Re: obraz partycji do późniejszego odzyskania

Autor: dziobas (dziobas_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 15:17:20 MET

> Dzień dobry
>
> Zapewne, pytanie to było już tu miliony razy, tylko ja nie mogę go znaleźć.
>
> Otóż, mam kilka partycji i jak to w Windows, świeżo po instalce i konfiguracji,
> chcę zrobić dokładny obraz tej partycji na innej partycji, tak aby móc go
> później szybko przywrócić ( ... i żeby windows startował :) )
>
> Ktoś może mi coś podpowiedzic ???

Jest wiele programów tego typu, ale najlepszy to Ghost. Mam 3 wersje: 5, 6, 7.0
Enterprise
5 - 567 Kb
6 - Trza podać serial po 15 dniach więc tą pozycję omijam
7 - 613 Kb
Jak Ci bardzo zależy to wysę Ci tą najnowszą wersję i tą co najwięcej zajmuje,
czyli 613 kb. Ale jak wiesz, a może nie jestem modemiarzem, który łaczy się z 3 kb
połączeniem, wicę poszukaj w sieci. Jak nic nie znajdziesz to wysyłam. Te Ghost to
wogóle fajowy program, choć ostatnio niechcący wymazałem sobie nim partycje.
(Zamiast stworzyć image dysku c na d, skopiowałem partycje c na d). Ma dużo funkcji
które nie wiem właściwie co robią. Ma też funkcje kompresji. Ogólnie ok program,
hej