Re: NAGRYWARKA TEAC czy LG ?

Autor: zbery (zbery_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 17:50:24 MET

"Artus" <artiln_at_wp.pl> wrote in message news:3bf7dd45_at_news.vogel.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów.
> Mam pytanie odnośnie zakupu nagrywarki , jaką wybrać TEAC czy LG (obydwie
> 16/10/40 ) ?
> Proszę o radę ewentualnych użytkowników.
>
> Pozdrofka.

Sprzedaje w sklepie pod GUSem i na 10 LG 1 TEACA
przez rok mojej pracy moze widzialem jednego zepsutego
teaca , za to lg maja prawie wszyscy moi kumple.
Wszyscysa zadowoleni ,ale pracujac jako serwisant
musze przyznac ze pare lg sprawialo "dziwne problemy"
ale odsetek byl bardzo maly niestety tzn naszczecie
lg maja serwis przystanek dalej i klienci tak nie wracaja.
Obydwie te nagrywarki sa niezle jezeli ktos nie chce
wydawac dodatkowej stówy to z lg bedzie zadowolony.
Jak sie dogadasz to teoretycznie na lg mozesz miec z 1.5
roku gwarancji jak nie lepiej.
                                                Pozdrawiam Zbery.