Re: Co silniejsze! Nie znam sie na tyle

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 11:29:20 MET

Użytkownik RED no. <napisz_at_acn.waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9t5fd0$2md2$1_at_pingwin.acn.pl...
> Witam specjalistow na grupie!
> Co wybrac!
>
> Celeron II 1Ghz + plyta ECS Via 694 + GeForce2 MX 32Mb bez ddr
> czy
> Intel Pentium III 450 + Abit BE 6 2.0 + Ge Force 2 MX bez ddr
>
> ktory zestaw bedzie silniejszy? Potrzebuje duzej wydajnosci.
> nie proponujcie mi z sufitu czesci, mam do wyboru tylko te dwie konfiguracje i chcialem poznac wasze
> opinie, sugestie i wszystko mile widziane...

Oczywiście że Celeron1Ghz (od 800 mają już fsb 100Mhz
a od 533A rdzeń Coppermine ).

Chipset Via694x nie wypada znowu tak źle do iBX'a tylko trzeba
koniecznie włączyć 4-way interleave (jeżeli nie ma takiej opcji w biosie
to jest programik dla kości VIA - memory interleave enabler-
powinien być na www.viahardware.com -dopałka spokojnie 100MB/s ),
pamięć ustawić na 133Mhz (hclk+33) oraz dać najmniejsze stabilne
opóżnienia (timing, cycle length, itp.)

PeJot