Re: DDR-II (nowa technologia?)

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 23:01:30 MET

"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Czytalem kilka artykolow o nowych DDRach i mam pytania.
> Czy to bedzie nowa technologia? Bo wszedzie pisza o nich
> jako "Dual DDR" a wiec "Dual Double Data Rate". Czy
> terazniejsze plyty glowne majace mozliwosc regulacji
> zasilania i szybkosci FSB do 166mhz beda obslugiwac taka
> pamiec? Kiedy to sie pojawi?

Dokladnie ci nie powiem bo jeszcze sie nie interesowalem (ale obiecuje, ze
przyjze sie blizej :-), ale z moich danych wynika, ze w specyfikacji DDR2
mieszcza sie stadardowe DDRy rozszerzone do predkosci 400 i 533MHz (200 i
266MHz). Specyfikacja jest ponoc gotowa od paru miesiecy. Pierwsze produkty
najwczesniej w 2003.

Raf