Jaki modem do P133?

Autor: Piotr Kierzkowski (pkviper_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 10:33:54 MET

Hejka!

Mam maly klopot, potrzebuje modemu do kompa hulajacego na starym (ale
jarym!) P133. Lazilem wczoraj po sklepach i okazalo sie, ze modemy ktore
mozna teraz kupic wymagaja o wiele silniejszych procesorow. Minimalne jakie
udalo mi sie znalezc to wlasnie P133, dla modelu Sagitta Zoltrixa. Czy na
tym procku ten modem bedzie dzialal normalnie, czy moze jest to absolutne
minimum, na ktorym w ogole da sie go uruchomic? I czy sa jakies modemy,
ktore dzialaja na wolniejszym sprzecie? Moj stary Zoltrix 33.6 spokojnie
dziala nawet na 486 (przynajmniej tak pisza na pudelku... :-) ), ale takiego
modelu nie da sie teraz kupic (nowego, znaczy sie).

Pozdrowka!

Piotr Kierzkowski, pkviper_at_box43.gnet.pl