Re: Komputer "buczy"

Autor: Skilerek (skilu_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 02:15:33 MET

17 lis 2001 Kamil Korsak napisal:

> Witam all
>
> Mam problem. Komputer mi buczy od jakiegoś czasu a
> szczególnie głośno jak się ładuje przez ok 10-15 min.
> Pomożcie

Ja bym tam raczej podejrzewal wiatraczek na karcie graficznej.
One z reguly sa najkiepsciej wykonane i najszybciej nawalaja (nie
nawalaja tak zupelnie, ale zaczynaja wlasnie buczec) w porownaniu
z wentylatorami na procku np.
U mnie jest podobnie, z tym ze wiatrak mi rzezi jakas minute na
poczatku, potem wpada na odpowiednie obroty i jest spox.
Nie wiem jak to naprawic, na razie nauczylem sie z tym zyc, a jak
sie dowiem jak to zrobic, to pewnie to zmienie.

Tymczasem pozdrawiam
Skilerek