Re: CD-ROM i DVD-ROM -> wersja ze "szparka"

Autor: Weronika (weronika_m_at_tenbit.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 00:54:09 MET

> cze
> co sadzicie o napedach ze slotem in tzw."ze szparka"
> w czym sa lepsze, gorsze ?
> czy nie niszcza plyt ?
> nie brudzi sie wewnatrz ?
> co jest lepsze tacka czy sparka ?
> basior_at_go2.pl
> GG:2729

Nigdy nie mialam napedu ze "szparka", ale
nastepny moze taki kupie. Tacke udalo mi sie
juz raz zlamac, gdy zostawilam ja na chwile wysunieta
i zajelam sie szukaniem plytki ktora mialam uzyc.
Oczywiscie podczas szukania zapomnialam o tacce
i tak usiadlam da krzesle ze tacke szlag trafil. (komputer
pod biurkiem)
Pozdrawiam Weronika