Re: przesuwanie granicy miedzy partycjami

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 23:39:32 MET

"Radio Erewan" <radek_at_broffsee.com> wystukał(a):
> Ja dostałem w jakims OEMie - o wersjach Demo nic nie wiem. Albo pirat,
albo
> kup... albo zapytaj w sklepach komputerowych - oni często mają wersje
> legalne - i przesuń sobie u nich za drobna opłatą.

heh nieglupi pomysl...

> Tylko taki szift potrwa pewnie z godzinkę więc to kilkaset flaszowań :-) a
> jak znasz prawa Murphiego...

niestety znam i czasem mam ochoty wykrecic z kolesia krew
do ostatniej kropli...

a jesli godzinke... to jednak nie biore sie do tego. chyba ze
uda mi sie zrobic 100% backup danych na drugim HDD...
wtedy zrobie to fdiskiem :-)

> Nie znam ME - tam jest chyba dynamiczny swap jak w 98 więc też warto mieć
> trochę "zmarnowanego" miejsca. Tak ze 2 giga dla higieny.

mozna go ustawic na staly :-)))

ale i tak dalbym c:\ ok. 4GB...

> No i może jak uda Ci się backup zmieścić w 15 gigach to od razu wal FDiska
> reinstalacja?

reinstalki nie bede robic, systemik mam ladnie skonfigurowany
i jeszcze w miare swiezy (niecale 2 miechy), ale przeciez system
zawsze mozna skopiowac na drugi HDD, potem kopie spowrotem
i dziala :-) robilem tak wiele razy, i z ME i z 98a

> BTW czy czasem nie ma Linuksowych programów sziftujących partycje? Jak ME
> FAT32 - może Disk Druid albo inne cuś?

a linuksowe programy dzialaja pod windows? ;-)))

--
Pozdruffka
.Peeter