Re: przerwania (dla znawcow)

Autor: Mariusz (drimariusz_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 20:54:46 MET

Fajne dzieki.
Wiem juz przynajmniej ze z przerwaniami jest wszystko OK
Pod wskazanym adresem bylem. Naczytalem sie i tez juz prawie wszystko wiem
(tylko nie bardzo rozumiem)
A teraz nowe pytanie (chyba bez odpowiedzi bo NTG!)
Gdzie lub kto moze mi to przelozyc na nasz jezyk?
a tym bardziej rozwiazac problem?
Pozdrawiam
 Mariusz

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q252/4/20.ASP?LN=EN-US&SD=g