Re: przerwania (dla znawcow)

Autor: Mariusz (drimariusz_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 20:15:50 MET

Ps Z tego wszystkiego zapomnialem wkleic tych przerwan:
11 ASUS AGP-V3400TNT Series v5.33
11 Uniwersalny kontroler hosta Intel 82371AB/EB PCI do USB
11 Karta Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Adapter
11 Highpoint Technology Inc. HPT366 Ultra DMA 66 Controller
11 Highpoint Technology Inc. HPT366 Ultra DMA 66 Controller

 Mariusz