karta scsi

Autor: Marcin Zawadzki (zawadzki_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 19:07:23 MET

witam,
chce kupic hdd na scsi (mam juz kontroler firmy WD fast wide scsi, czy jakos
tak - 7193a), bo mi nagrywarka scsi sie wykrzacza i rozwiazaniem moze byc
wlasnie nagrywanie z hdd scsi, zamiast ide
kolega mowi, ze ktos chce opchnac taki wlasnie dysk, o jaki mi chodzi
(barracuda), ale bede potrzebowal jakis kontroler dyferencji (albo jakos
podobnie)
nie wiem, co to jest - czy moze mi to ktos wyjasnic? i ile to moze
kosztowac, a moze to jest to samo, co karta scsi, ktora mam w kompie?
thx
pzdr
Zawias