Re: kontroler Hpt 366 na abicie i instalki..

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 14:52:12 MET

Użytkownik "Roger" <roger7_at_NOSPAM.poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:9t59ri$1jh$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> "lupazoom" <lupazoom_at_wp.pl> wrote in message

Racja oczywista -nigdy nie wolno instalować żadnego systemu
na dysku podpiętego do kontrolera HPT, nawet win98se,
Nawet gdy się uda nie jest to wyjatej tworzący jakąś regułę.

Poza tym warto by sprawdzić, czy nie ma nowych sterowników
HPTka do WinXP - nie wiem tego niestety.

Pollux