Re: problem z RAM

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 14:41:51 MET

2late <deadlog_at_wp.pl> wrote:
> To jest 133 i taką właśnie potrzebuję, dotychczas miałem kości 128 i 64
> MB, też niemarkowe, najgorsze ale nie było żadnych jaj.
> Co ciekawe Red Hat uruchamia się przy CL2 a w2k tylko wykryje sprzęt i
> kiedy dojdzie do grafiki mignie blue-stop i reboot. Muszę więc
> przełączać na CL3.
Hm.. to ze dany system od razu fika a ze inny troszke
podziala nic nie znaczy. Po prostu pamiec ram sie nie wyrabia
na tkich ustawieniach.

> A różnicy w szybkości nie zauważyłem.
> - Co to ?
Tester pamieci. Mozna sprawdzic czy z danymi ustawieniami
pamiec ram dziala stabilnie i czy w ogole nie ma bledow.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki