Re: Jak podkrecic Celerona466...

Autor: hszan (hszan_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 13:19:13 MET

Użytkownik Gozdek <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t521d$e1t$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
>
> Kolega mnie poprosil abym mu troche podkrecil C466.
> Czy jest to wogole mozliwe i jak to zrobic?
> Plyte ma na chipsecie VIA o symbolu 6VA693T.
> W manulau jest napisane ze chodza z nia procesory max 600 mhz.
> Max. fsb mozna ustawic 100 mhz.

Pamietaj, ze przy zmianie FSB zmieniaja sie takze czestotliwosci PCI i AGP.
W zwiazku z tym karty rozszerzen moga pracowac zle a nawet pasc calkowicie.
Poza tym wiecej ni 75 mhz to ci nie poleci

> Podkrecac go przez monoznk czy fsb? Podnosic napiecie?

napiecie owszem ale tylko malymi krokami

> Jaka jest optymanla temp pracy takiego procesora?

Mysle ze ok 55 - 60 Celcjuszy

hszan